Thursday, August 9, 2012

Tämän olisi voinut tehdä helpomminkin..




Sain sitten oikein järkevän idean tuossa eilen illalla, erttä haluan EHDOTTOMASTI saada meidän kahvipöydästä valkoisen ennen kihlajaisia. Jepp, rupesin siis mieheni kanssa hiomaan sitä KÄSIN, koska olin sitä mieltä että me ei tarvita siihen mitään hiomakonetta.

Uskokaa mua, se ei kannata. :D

Tässä siis lähtökohdat, ensimmäinen kuva on vanhasta asunnosta, johon se siis vielä jotenkuten sopi, alempi kuva on uudesta talostamme, johon se ei sovi enää YHTÄÄN.

Ylemmässä kuvassa on myös alatasolla laatikot, jotka olen ostanut joskus miljoonavuotta sitten kun oli sininen sisustus. Nykyään en voi sietää sinistä sisustuksessa (liian tylsä), joten päätin kokeilla ja maalasin ne spraymaalilla mustaksi! Alemmassa kuvassa ne hiukan näkyy, mutta myöhemmin on vähän lähempi kuva koreista valmiina. :)

Aloitimme siis maalaamalla ainoan laatikon tuosta pöydästä (pienin alue mokata, heh).. Koska laatikon hiomiseen ei mennyt niin kovasti aikaa... Päätimme aloittaa alatason hiomisen. HUH, oli muuten MELKOISEN rankkaa! Yhdeksän jälkeen illalla, mieheni totesi minulle, että sopiiko jos hän käy seuraavana päivänä ostamassa hiomakoneen, kävisi vähän helpommin.. Noh, olin jo itsekkin todella väsynyt ja todennnut mielessäni, että on tämä melko hullua tehdä näin, joten suostuin. Tänään olisi siis tarkoitus jatkaa, mies hioo päivällä pöydän valmiiksi ja minä sitten töiden jälkeen tulen maalaamaan. Siitä en ole vielä ihan varma, jääkö pöytä pelkästään valkoiseksi, vai teenko siihen vielä jonku tribaaalikuvion päälle. Täytyy katsoa miten jaksaa, mutta ehkä tämän viikonlopun vielä kestän sitä vain valkoisena. ;)

Koreista vielä sen verran, että saattaa olla ettei nekään jää vielä ihan tuollaisiksi. Vähän olisi semmoinen ajatus, että liimaisin keskelle kiertämään valkoisen nauhan jossa edessä rusetti. :)

Tällaista tällä kertaa!


No comments:

Post a Comment

Like what you read? Hit me with a comment!