Thursday, May 31, 2012

Country it!

Sain hirveän inspiraation käydä läpi mun projektilaatikoita, ja nyt tuli semmoinen pikku ahdistus että HUHHUH miten paljon tuota materiaalia oikein onkaan! Koitin ottaa kuvaa tuosta läjästä, mutta se ei anna  kyllä yhtään realistista kuvaa siitä miten paljon sitä oikeasti on. Noh, mutta ehkä jopa parempi niin, jotta ette pidä mua ihan hulluna. ;)

Mutta nyt tämän hetkiseen projektiin, joka on siis kutakuinkin valmis! Vähän viimeistelyä vailla ehkä..
Aloituspiste oli siis tämä;

 Oon aina tykännyt tästä paidasta ja tuosta kankaasta, mutta jostain syystä siinä on ollut jotain mikä kuitenkin ei ole sytyttänyt. Tämä on siis pitkään ollut käyttämättä kun se ei ole istunut kunnolla, joten sille oli tehtävä jotain. Löysin oikein näppärän idean cut out and keep sivustolta, jota oli tietysti pakko päästä kokeilemaan, tässä lopputulos!

Kuvat on taas vähän kökköjä (selkeästi mun taidot on ruosteessa), mutta kyllä tuon idean siitä saa! Eli leikkasin siis hihat ja kauluksen pois kokonaan ja ompelin yläreunaan kuminauhan joka pitää paitaa ylhäällä. Koska paita oli myös vähän turhan löysä keskivartalolta, ompelin eteen rinnan alle kuminauhan joka vetää sitä vähän kasaan antaen tyttömäisempää muotoa. Hihansuissa olikin jo valmiiksi kuminauhat joten niihin ei tarvinnut koskea ollenkaan. Alareunan jätin alkuperäiselleen, mitä sitä hyvää muuttamaan! ;)
Tämä on taatusti tänä kesänä yksi mun suosikki paidoista! Olen todella tyytyväinen lopputulokseen.
Vai mitä ootte mieltä? :)

No comments:

Post a Comment

Like what you read? Hit me with a comment!